جهت اطلاع از نامهای تجاری آماده فروش( فقط نام کالای درخواستی مثلا :قند ، کاشی وغیره )  را به شماره های زیرپیامک زده بعد از 10 دقیقه کلیه نامهای تجاری آماده فروش به گوشی شما پیامک ارسال خواهد شد

موبایل :09123717913    پنل پیامک  : 10009123717913

جهت مشاوره وثبت علامت ونام تجاری با   09123717913تماس

ایمیل:sabt300@gmail.com

دانلود نمونه فرم های اداری و مکاتبات داخلی

دانلود نمونه و تیپ قرادادهای جدید 1394

مقالات



در ادبيات کلاسيک اقتصاد، نيروي کار، سرمايه و زمين (مواد خام) سه عنصر اصلي توليد و سرچشمه¬هاي اصلي ثروت به‌شمار مي¬آيد. در روش¬هاي سنتي حسابداري صنعتي نيز براي محاسبه قيمت فروش، هزينه دستمزد، مواد اوليه و سربار، با يک ميزان سود معقول جمع زده مي¬شود، اما هيچ‌يک از اين دو الگو قادر نيستند توضيح دهند که چگونه يک ساعت رولکس با کارايي، کيفيت و زيبايي مشابه، به سه برابر قيمت يک ساعت سيکو به فروش مي¬رسد؟ رويکردهاي نوين بازاريابي اين پديده را با هويتي که نام تجاري براي مشتري به‌همراه دارد توضيح مي¬دهند.
امروزه، هويت نام تجاري همانند سرمايه براي سازمان و محصولات آن ارزش مي¬آفريند و از اين¬رو، ارتقاي نام تجاري در بسياري موارد به استراتژي سازمان تبديل مي¬شود.

 


۸۴/۲/۲۵ - آسیا
مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر "ارزش" محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این "ارزش" به مهمترین عامل تحریک کننده‌مشتریان برای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.



Ten Ways to Create Brand Value

نویسنده:  Dan Herman
مترجم: eMarketingway.ir

اینجا است که علامت تجاری و یا آرم معنایی گنگ می‌یابد. قبل از هر چیز این "ارزش" دقیقا به چه معنا است؟
ارتباط نوع محصول و نام شرکت و ارزش مطروحه نیز بسیار با اهمیت است. حرفه‌ای‌های بازاریابی، همه‌این موارد را تبلیغات می‌نامند.مشتریان عاشق تبلیغات هستند، بنابراین آرم‌ها را نیز دوست دارند. خبرگان در امر بازاریابی، انتخاب یک آرم یکدست و کامل را کلید همه مشکلات بازاریابی می‌دانند.
حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟
قبل از پاسخ به این سوال، بیایید سه رویکرد رایج بسیاری از بازاریابان را در توسعه وطراحی آرم، با کمک گرفتن از انس‌های تبلیغاتی مشاورین و موسسات طراحی آرم، بررسی کنیم.
البته این نظریات اغلب پایه واساس درستی ندارند و از نظر من این افراد تاکنون نتوانسته اند علامت تجاری موفقی طراحی کنند. به هر حال این سه رویکرد عبارتند از:
1- دکوراسیون
2-  الحاق

3- Golem

 


يکی از فعاليت های اصلی کلينيک مشاوره برند در زمينه مديريت نام تجاری ، مانيتورينگ يا رديابی ارزش نام تجاری است . اين اقدام بايد به صورت مرتب در بازه های زمانی معين و مشخص صورت بگيرد . مانيتورينگ در اصل مجموعه ای از تحقيقات است به اين منظور که سازمان ببيند که آيا نام تجاری خود، عملکرد مورد نياز سازمان را انجام می دهد يا خير؟ اين تحقيقات می تواند از درون يا بيرون سازمان انجام بگيرد .به بيان ديگر تحقيقات در زمينه ارزيابی نام تجاری به دو هسته درونی و برون سازمانی تقسيم بندی ميشود .
رديابی ارزش نام تجاری به سازمان کمک می کند تا تمرکز خود را در بحث حفظ ارزش نام تجاری حفظ کند و به بيان ديگر در صورتيکه اين مشکلات قابل رفع هستند آنها را برطرف کرده و يا درصورتيکه موانع ديگری برسر راهش وجود دارد به چاره انديشی برای رفع آن موانع تلاش بکند. بحث Tracking يا رديابی مرتب و منظم ارزش نام تجاری به طورکلی عملکرد و ارزش نام تجاری را در برمی گيرد . به بيان ديگر در زمينه رديابی ارزش نام تجاری ما عملکردها و ارزش سازمان را مورد ارزيابی مرتب و مداوم قرارمی دهيم و بازخورها را به سازمان برميگردانيم . مواردی که نياز به ارزيابی مستمرنام تجاری دارند به ترتيب عبارتند از:
ارزش يابی سهم نام تجاری و يا ارزش ويژه نام تجاری (Brand equity)
بررسی توسعه کارت امتياز متوازن نام تجاری در عرصه کسب وکار برای توضيح بيشتر دربرگيرنده بررسی هايی در زمينه توسعه Business score card سازمان ميباشد.
بررسی نيازها و روندهای آينده صنعت و يا سازمان و گزارش دهی آنها به سازمان
به بيان ديگر اين فاز از Brand Tracking با در نظر گرفتن روندهای گذشته، حال و پيش بينی کلی روندهای آينده بازخورهای کليدی را در زمينه نيازهای به تغيير استراتژی های نام تجاری ، نياز به تغيير Brand architecture سازمان را به سازمان بازمی گرداند.

 
 

علامت تجاری (برند )

کوکا کولا با ارزشترین علامت تجاری در دنیاست و نام آن به تنهایی بیلیون ها دلار ارزش دارد. اما چرا؟ مگر علامت تجاری چیست که یک چنین ارزشی دارد.

علامت تجاری چیست؟علامت تجاری یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان می باشد


 



می گویند که نیمي از عمررا انسان به خاطر نام خود کار می کند ؛ نیمه دوم را نام به خاطر انسان کار می کند. برند – این نام تجاری کالا است که آنرا از انبوه کل كالاها تفکیک می کند. مثلاً برای هر انسان دارای نام مشخص ، برای برند نیز لازم است که نام آن بتواند باعث احساسات مثبت زیاد در نزد اطرافیان شود تا نام کار کند.
برند – این یکی از نشانه های جامعه دموکراسی آزاد است ، جامعه ای که در آن انسان حق انتخاب را دارد. تا چند سال پیش زمانی ما به مغازه می رفتیم و در آنجا فقط شیر ، کالباس ، روغن نباتی را جستجو می کردیم. امروزه ما به مغازه می رویم به دنبال نام و علامت مشخص كالا. برند – این همیشه چیز مخصوص به خود و متفاوت از دیگري است.
توسعه برندها تسلسل و نظمی را ایجاب می کند. این فرآیند با ساخت و ساز مشابه است چون برنامه ریزی ، طراحی ، ساختمان ، هدایت ، کنترل و بی شک ، اجرای مجموعه درخواست های جامع که موفقیت کلیه کارخانه را تأمین می کند ، شامل است.
توجیه کمپانی فقط جهت تولید – این اشتباه معمولی است. در اکثریت کارخانه ها و موسسات فرآیند تولید به صورت مفصل راه اندازی شده است. چنین کارخانه می تواند مشابه موزه قشنگ باشد: در آنجا تجهیزات مدرن نصب شده است ، کارشناسان متخصص کار می کنند ، کالای مرغوب تولید می شود ولی در مرحله معین زنجیره قطع می شود و پتانسیل سازنده هنگفت به اندازه کامل مورد اجراء قرار نمی گیرد. این امر با روش های بد فروش ، نبودن تبلیغات مناسب ، بسته بندی نارساي کالا ارتباط دارد.

 
 

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

تماس با قسمت پشتیبانی وب سایت

شما می توانید جهت هرگونه سوال و سرچ نام تجاری با تلفن 09123717913 تماس وبه صورت رایگان مشاوره بگیرید.

دفتر مرکزی تهران . بلوار اشرفی اصفهانی- روبروی مسجد امام رضا (ع) ساختمان پزشکان 110 ط3 واحد 12  - تلفن:

44474914   +  44474915  +  09123717913

email: sabt300@gmail.com

تماس با ما