جهت هرگونه پاسخ به سوال ثبتی شما 44474914-44474915-09123717913
جهت اطلاع از برندهای آماده فروش با شماره 09123717913 تماس بگیرید
ثبت علامت ونام تجاری،برند تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند ونام تجاری، علائم تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند تجاری، علامت تجاری، علامت ونام تجاری، نشان تجاری، ثبت علامت تجاری، ثبت نام تجاری، ثبت برند ، ثبت علامت ونام تجاری، ثبت اسم تجاری، ثبت برند ،اظهارنامه ثبت علامت تجاری، سایت ثبت نام علامت ونام تجاری،
اقدامات لازم در فرایند ثبت | فرایند ثبت توسط گروه ما | فرایند ثبت علامت تجاری توسط خودتان انجام شود |
---|---|---|
ارجاء سیستمی (از طریق سامانه) | با توجه به مدارک و مجوز های لازم ظرف 2 الی 3 روز کاری | امکان اشتباه در صورت وارد نبودن برای ثبت اطلاعات لازم (رد اظهار نامه) |
پیگیری از طریق سامانه | طی 2ماه پیگیری مرتب بابت ثبت و اقدامات لازم ثبتی | خودتان هم همین زمان را باید صرف کنید ومنتظر رسیدگی کارشناس باشید |
یکی از مهمترین قسمت های ثبت رفع نقص ها | در صورت وجود نقص به صورت (تخصصی و حقوقی) از طریق قانونی انجام می شود. | انجام آن تخصصی و ملزم داشتن اطلاعات می باشد. |
صدور آگهی و تشکیل پرونده | ظرف 3 الی 4 روز کاری انجام گرفته وگواهی ارائه میگردد | احتمال کمبود مدارک داشته و روز های متوالی زمان بر باشد |
روزنامه رسمی (اولیه) | ظرف 1 الی 2 روز کاری حضورا انجام می شود و واریزی آن نیز پرداخت میگردد. | حضورا باید مراجعه به سازمان روزنامه رسمی پارک شهر مراجعه کرده و مبلغ را پرداخت کرده روزنامه رسمی اولیه را انجام می دهند |
پیگری سامانه ای | ظرف 10 الی 15 روز کاری پیگیری و از سیستم و حضوری از اداره دریافت میگردد | حضورا باید رسمی کرده ودریافت کنند |
ارجاء روزنامه از طریق سامانه برای اعلام هزینه دوم | پس از گذشت مدت 30 روز برای اعتراضات از طریق سامانه داخل پرونده ارائه داده می شود برای اعلام هزینه نهایی ثبت | در صورت پیگیری مرتب ومنظم از طریق سامانه ثبت باید پرونده ارجائ دهنده واعلام هزینه انجام پذیرد |
روزنامه دوم رسمی | پس از واریزه هزینه از طریق اینترنتی آگهی دوم ازاداره ثبت مراجعه به ساختمان روزنامه رسمی برای انجام و واریز هزینه | همین روال ممکن است با تاخیر انجام شود |
ارجاء روزنامه داخل پرونده سامانه (پس از چاپ روزنامه دوم) |
روزنامه رسمی اسکن و وارد پرونده می شود ظرف چند روز کاری بدون تاخیر و از طریق وکیل به اداره مالکیت صنعتی ارجاع داده میشود | همین روال باید انجام شود |
ارسال روزنامه رسمی دوم برای گرفتن پروانه انحصاری ده ساله (پایان ثبت علامت تجاری) |
برای دریافت پروانه انحصاری رنگی مراجعه می شود | شخصا مراجعه به اداره ثبت پس از ارسال اسکن روزنامه رسمی روی پرونده از طریق سیستم سامانه مالکیت صنعتی و درخواست پر وانه انحصاری 10 ساله |
با اینکه اکثر کسب و کارها به اهمیت استقاده از علائم تجاری به منظور تمیز دادن محصولاتشان از محصولات رقبا پی بردهاند، همه آنها اهمیت حمایت از علائم تجاری از طریق ثبت را درک نکردهاند.
پس از ثبت علامت طبق قانون ثبت علائم تجاری شخص/شرکت حق انحصاری پیدا میکند، بموجب آن میتوانید از عرضه کالاهای یکسان یا مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کنندهای مشابه علامت تجاری شما هستند جلوگیری نماید.
اگر علامت تجاری ثبت نشود، شرکتهای رقیب از همان علامت یا علامتی که شباهت آن با علامت مزبور به اندازهای است که موجب گمراهی خواهد شد برای همان کالا یا کالاهای مشابه استفاده خواهند کرد و در نتیجه سرمایهگذاری در بازاریابی یک محصول ممکن است به هدر رود. اگر یکی از رقیبان از علامت تجاری یکسان یا مشابه علامت تجاری استفاده کند، ممکن است مشتریان تصور کنند آن محصول متعلق به همان شرکت است و در نتیجه کالای رقیب را خریداری کند. این امر نه تنها سود شخص/شرکت را کاهش خواهد داد و مشتریان را گمراه خواهد کرد بلکه به شهرت و وجهه آسیب خواهد زد – بخصوص اگر محصول رقیب کیفیت نازلی داشته باشد.
با توجه به ارزش علائم تجاری و اهمیتی که یک علامت تجاری ممکن است در تعیین میزان موفقیت یک محصول در بازار داشته باشد، تضمین اینکه در بازارهای مربوط به ثبت رسیده باشد بسیار ضروری است.
بعلاوه، تفویض اجازه استفاده از یک علامت تجاری ثبت شده به شرکتهای ثالث بسیار آسانتر است و در نتیجه میتواند منبع درآمد بیشتری برای شرکت/شخص بوجود آورد یا اساس انعقاد یک موافقتنامه اعطای نمایندگی فروش باشد.
گاهی اوقات، یک علامت تجاری ثبت شده که در میان مشتریان از شهرت خوبی برخوردار است. ممکن است به منظور دریافت منابع مالی یا وام از موءسسات مالی استفاده شود که بطور فزایندهای از اهمیت علائم برای موفقیت کسب و کار آگاه میشوند.
مدت اعتبار قانونی علائم تجاری ثبت شده
مدت اعتبار ثبت علامت ده سال از تاريخ تسليم اظهارنامه ثبت آن ميباشد. اين مدت با درخواست مالك آن براي دورههاي متوالي ده ساله با پرداخت هزينه مقرر، قابل تمديد است. يك مهلت ارفاقي شش ماهه كه از پايان دوره شروع ميشود، براي پرداخت هزينه تمديد، با پرداخت جريمه تأخير، درنظر گرفته ميشود.
هر کلمه، حرف یا حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها که برای تشخیص کالاها یا خدمات بکار رود، علامت تجاری محسوب میشود. در برخی کشورها، شعارهای تبلیغاتی نیز علامت تجاری محسوب میشوند و در ادارات ملی ثبت علائم تجاری به عنوان علامت تجاری ثبت میشوند. تعداد روز افزون کشورها اجازه میدهند شکلهائی از علائم تجاری که قبلا مرسوم نبودهاند نیز ثبت شوند مانند رنگها، علائم سه بعدی (شکل یا بستهبندی کالاها)، نشانهای قابل شنیدن (صداها) یا نشانهای قابل استشمام (بوها). با اینحال، بسیاری از کشورها برای آنچه که بعنوان علامت تجاری قابل ثبت هستند محدودیتهایی قائل شدهاند و عمومآ اجازه ثبت نشانهائی را میدهند که قابل روءیت هستند یا میتوان آنها را بصورت گراقیک نشان داد.
واژههای عام. برای مثال، اگر شرکت شما قصد دارد علامت تجاری «صندلی» را برای فروش صندلی ثبت کند، تقاضانامه ثبت این علامت مردود خواهد شد چون «صندلی » واژههای عام برای این محصول است.
واژههای توصیف کننده. اینها کلماتی هستند که معمولآ در تجارت به منظور توصیف محصول مورد نظر بکار میروند. برای مثال، ثبت کلمه شیرین برای شکلات قابل قبول نخواهد بود چون محصول را توصیف میکند.در واقع اگر به تولیدکننده شکلات برای عرضه محصولاتش حق استفاده انحصاری از کلمه «شیرین» داده شود، کاری ناعادلانه خواهد. به همین ترتیب واژههای کیفی مانند «سریع»، «بهترین»، «کلاسیک» یا نوآورانه» به احتمال مردود خواهند شد مگر اینکه بخشی از یک نشان خاص باشند. در این گونه موارد، درج عبارتی دال بر اینکه درخصوص آن بخش از علامت حق استفاده انحصاری درخواست نمیشود، ضروری است.
علائم گمراه کننده (فریب دهنده): علائم تجاری هستند که مصرف کننده را نسبت به ماهیت، کیفیت یا مبداء جغرافیایی محصول گمراه میکند یا فریب میدهند. برای مثال، عرضه مارگارین به بازار با علامت تجاری که تصویر یک گاو داشته باشد مردود خواهد شد چون علامت موجب گمراهی مصرف کنندگان خواهد شد و مصرف کنندگان به احتمال، تصور خواهند کرد که این علامت به محصولات لبنی مرتبط است (مانند کره حیوانی است).
علائمی که خلاف نظم عمومی و اخلاق حسنه هستند. بطور کلی کلمات یا تصاویری که موازین و هنجارهای اخلاق حسنه و مذهبی که عمومآ پذیرفته شدهاند را نقض کنند بعنوان علامت تجاری قابل ثبت نیستند.
پرچمها نشانهای سلطنتی، علائم رسمی دولتی و نشانهای کشورها و سازمانهای بین المللی که نمونهای از آنها به دفتر بینالمللی سازمان جهانی مالکیت معنوی (wipo) اعلام شده است معمولآ قابل ثبت نیستند.
ثبت علامت ونام تجاری،برند تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند ونام تجاری، علائم تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند تجاری، علامت تجاری، علامت ونام تجاری، نشان تجاری، ثبت علامت تجاری، ثبت نام تجاری، ثبت برند ، ثبت علامت ونام تجاری، ثبت اسم تجاری، ثبت برند ،اظهارنامه ثبت علامت تجاری، سایت ثبت نام علامت ونام تجاری،
علائم تجاري صنعتي يا خدماتي . نشانه هايي هستند كه براي معرفي كالاها و محصولات صنعتي و يا خدماتي از لحاظ كيفيت و ضمانت جنس آنها مورد استفادهقرار مي گيرد. اين علائم ممكن است اسامي مركب شامل نقش تصوير و كلمه بوده يا به صورت تفنني (فانتزي) مانند ادكلن عقرب يا به صورت اسم منطقه وشهر (عسل سبلان اردبيل) و بالاخره به شكل علامت تجاري و ترسيمات برچسب اتيكيت و يا آهنگ مخصوص و غيره باشد.
همه شرکت ها و بنگاه هاي اقتصادي فعال در حوزه تجارت و کسب و کار به دنبال راهکاري براي فروش علامت تجاري يا فروش برند خود و در حقيقت افزايش فروش برند و افزايش تعداد مشتريان خود هستند.
براي اين منظور راه هاي متعددي وجود که برخي از آن ها نيازمند صرف هزينه هاي زياد و برخي از ابزارها نيز رايگان هستند.
به طور کلي براي اينکه بتوانيد يک کسب و کار موفق و اثرگذار داشته باشيد، بايد بتوانيد طبق يک برنامه مدون برندتجاري خود را به ديگران معرفي نماييد اين امر امکان پذير نيست مگر با جذب مخاطبان ازطريق شناساندن برند تجاري به مشتريان.
همانگونه که اشاره شد روش هاي زيادي براي افزايش فروش وجود دارد. شرکت ها براي افزايش فروش خود، داشتن يک برنامه لازم در جهت شناساندن برند تجاري خود را امري بسيار ضروري مي دانند. بدون فروش برند، هيچ مخاطب و مشتري جذب شرکت ها و موسسات نخواهند شد و درنتيجه شرکت ها و موسسات به اهداف کسب و کار خود دست نخواهند يافت.
طبقهبندي بينالمللي علائم صنعتي و تجاري
طبقه 1 – مواد شيميايي مورد استفاده در صنايع، علوم، عكاسي و همچنين كشاورزي، باغباني و جنگلباني؛ رزينهاي مصنوعي پردازش نشده؛ پلاستيكهاي پردازش نشده؛ كودهاي گياه؛ تركيبات اطفاء حريق؛ مواد آبكاري و جوشكاري فلزات؛ مواد شيميايي براي نگهداري مواد غذايي؛ مواد دباغي؛ چسبهاي صنعتي.
طبقه 2 – رنگ، روغن؛ جلا؛ لاك؛ موادضدرنگ زدگي و جلوگيري كننده از فاسد شدن چوب؛ مواد رنگي؛ مواد تثبيت رنگ، رزين يا صمغهاي خام طبيعي؛ فلزات به صورت پودر يا ورق براي نقاشان ساختمان، چاپگرها و هنرمندان.
طبقه 3 – تركيبات سفيدكننده و ساير مواد مخصوص شستشوي لباس؛ مواد مخصوص تميز كردن، براق كردن، لكهگيري و سائيدن؛ صابون؛ عطريات، روغنهاي اسانس، مواد آرايشي؛ لوسيونهاي مو؛ گرد و خمير دندان.
طبقه 4 – روغنها و گريسهاي صنعتي؛ روانكنندهها، تركيبات گردگيري، مرطوب كردن و جذب رطوبت؛ انواع سوخت (شامل سوخت موتور) و مواد روشنايي؛ انواع شمع و فتيله چراغ.
طبقه 5 – مواد داروئي و بيطاري؛ مواد بهداشتي براي مصارف پزشكي؛ مواد رژيمي براي مصارف پزشكي، غذاي كودكان؛ انواع گچ شكستهبندي، لوازم زخمبندي؛ مواد پركردن دندان، موم د ندانسازي؛ ضدعفوني كنندهها؛ مواد نابودكننده حشرات موذي؛ قارچ كش، مواد دفع نباتات هرزه.
طبقه 6 – فلزات عادي و آلياژهاي آنها؛ مواد ساختماني فلزي؛ ساختمانهاي فلزي قابل حمل؛ مواد فلزي خطوط راهآهن؛ كابل و سيمهاي غيربرقي از جنس فلزات عادي؛ آهنآلات، اقلام كوچك فلزي؛ لوله و مجراهاي فلزي؛ گاوصندوق؛ اجناس ساخته شده از فلزات عادي كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ سنگهاي معدني فلزات.
طبقه 7 – انواع ماشين و ماشينهاي افزار؛ انواع موتور (به استثناء موتور وسائط نقليه زميني)؛ قفل و بست حلقههاي اتصال قطعات ماشينها و قطعات انتقال قوه (به غير از اتصالات و اجراء انتقال قوه وسائط نقليه زميني)؛ لوازم و ابزار كشاورزي (به استثناي ابزارهاي دستي)؛ ماشين جوجه كشي.
طبقه 8 – انواع ابزار و لوازم دستي (كه با دست كار ميكنند)؛ سرويس كارد و قاشق و چنگال، سلاح كمري، تيغ.
طبقه 9 – اسباب و آلات علمي، دريانوردي، مساحي، عكاسي، سينمايي، بصري، وزن كردن، اندازهگيري، علامت دادن، كنترل و مراقبت (نظارت)، نجات و آموزش؛ اسباب و لوازم هدايت، قطع و وصل، تبديل، ذخيرهسازي، تنظيم يا كنترل جريان برق؛ آلات و اسباب ضبط، انتقال يا تكثير صوت يا تصوير؛ اسباب ذخيره اطلاعات مغناطيسي، ديسكهاي قابل ضبط؛ ماشينهاي فروش خودكار و مكانيسم دستگاههايي كه به سكه كار ميكنند؛ صندوقهاي ثبت مبلغ دريافتي، ماشينهاي حساب، تجهيزات دادهپردازي و رايانهاي؛ دستگاه آتش نشاني.
طبقه 10 – آلات و ابزار جراحي، پزشكي، دندانسازي و بيطاري، اندامهاي مصنوعي، دندان و چشممصنوعي؛ اقلام ارتوپدي؛ مواد بخيه زني.
طبقه 11 – دستگاههاي روشنايي، حرارتي، مواد بخار، طبخ، خنك كردن، تهويه، تأمين آب بهداشتي.
طبقه 12 – وسائط نقليه، دستگاههاي حمل و نقل زميني، دريايي يا هوايي.
طبقه 13 – اسلحه گرم؛ مهمات و انواع پرتابه (از قبيل موشك، خمپاره و غيره)؛ مواد منفجره؛ مواد وسايل آتشبازي.
طبقه 14 – فلزات گرانبها و آلياژهاي آنها و كالاهايي كه با فلزات گرانبها ساخته شده يا با آنها روكش شدهاند و در ساير طبقات ذكر نشدهاند؛ جواهرات، سنگهاي گرانبها؛ اسباب و لوازم ساعتسازي و زمان سنجي.
طبقه 15 – آلات موسيقي.
طبقه 16 – كاغذ، مقوا و كالاهاي ساخته شده از آنها كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ مطالب چاپ شده، مواد صحافي؛ عكس؛ نوشتافزار؛ چسب براي مصارف تحريري يا خانگي؛ لوازم نقاشي؛ قلم مو نقاشي؛ ماشين تحرير و لوازم ملزومات دفتري (به استثناي مبلمان) مواد آموزشي و تدريس ( به استثناي دستگاهها)؛ مواد پلاستيكي براي بستهبندي (كه در ساير طبقات ذكر نشدهاند)؛ حروف و كليشه چاپ.
طبقه 17 – لاستيك، كائوچو، صمغ، آزبست (پنبه نسوز)، ميكا (سنگ طلق) و كالاهاي ساخته شده از اين مواد كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ پلاستيك داراي شكل و قالب خاص براي استفاده در توليد ساير كالاها؛ مواد بستهبندي، درپوشگذاري، انسداد و عايقبندي؛ لولههاي قابل ارتجاع غيرفلزي.
طبقه 18 – چرم و چرم مصنوعي و كالاهاي ساخته شده از آنها كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ پوست حيوانات؛ چمدان، كيسه و كيفهاي مسافرتي؛ چتر، چتر آفتابگير و عصا؛ شلاق، يراق و زين و برگ.
طبقه 19 – مواد و مصالح ساختماني (غيرفلزي)؛ لولههاي غيرفلزي سخت و غيرقابل انعطاف براي استفاده در ساختمان؛ آسفالت، قير و قطران؛ ساختمانهاي متحرك غيرفلزي؛ بناهاي يادبود غيرفلزي.
طبقه 20 – مبلمان و اثاثيه، آيينه، قاب عكس؛ كالاهاي ساخته شده از چوب، چوب پنبه، ني، حصير، شاخ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ، صدف، كهربا، صدف مرواريد، كف دريا و بدل كليه اين مواد يا ساخته شده از پلاستيك (كه در ساير طبقات ذكر نشدهاند).
طبقه 21 – ظروف خانگي يا لوازم آشپزخانه (كه از فلزات قيمتي ساخته يا روكش نشدهاند)؛ شانه و ابر و اسفنج؛ انواع برس قلم مو(به استثناي قلم موهاي نقاشي)؛ مواد ساخت برس؛ لوازم نظافت و تميزكاري؛ سيم ظرفشويي؛ شيشه كار شده يا نيمه كار شده (به استثناي شيشه مورد استفاده درساختمانها) شيشه آلات، اشياء ساخته شده از چيني و سفال كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند.
طبقه 22 – طناب، رسيمان، تور، چادر، سايبان، برزنت (تارپولين)، بادبان و شراع، كيسه و گوني كه در طبقات ديگر ذكر نشده است؛ مواد لايي و لايهگذاري و پوشال (به استثناي لاستيك و پلاستيك)؛ مواد خام ليفي براي نساجي.
طبقه 23 – انواع نخ و رشته براي مصارف پارچه بافي و نساجي.
طبقه 24 – محصولات نساجي و پارچهاي كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ انواع روتختي و روميزي.
طبقه 25 – انواع لباس و پوشاك، پاپوش و پوشش سر.
طبقه 26 – انواع توري و قلابدوزي، روبان، بند (نوار) حاشيه و قيطان؛ دكمه، قزن قفلي، سنجاق و سوزن تهگرد؛ گلهاي مصنوعي.
طبقه 27 – انواع فرش، قاليچه، حصير و زيرانداز، لينوليوم و ساير كف پوشها، آويزهاي ديواري (غيرپارچهاي).
طبقه 28 – انواع بازي و اسباب بازي؛ لوازم ورزشي و ژيمناستيك كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ تزئينات درخت كريسمس.
طبقه 29 – گوشت، گوشت ماهي، گوشت طيور و شكار؛ عصاره گوشت؛ سزيجات و ميوهجات به صورت كنسرو، خشك شده و پخته شده؛ انواع ژله، مربا و كمپوت؛ تخم مرغ، شير و محصولات لبني؛ روغنها و چربيهاي خوراكي.
طبقه 30– قهوه، چاي، كاكائو، شكر، برنج، نشاسته كاسار يا مانيوك (تاپيوكا)، نشاسته نخل خرما (ساگو)، بدل قهوه؛ آرد و فراوردههاي تهيه شده از غلات، نان، نان شيريني، شيرينيجات، شيريني يخي؛ عسل، ملاس يا شيره قند؛ مايه خمير، گرد مخصوص شيرينيپزي يا پخت نان؛ نمك، خردل؛ سركه، انواع سس (چاشني) ادويه جات، يخ.
طبقه 31 – محصولات كشاورزي، باغداري و جنگلباني و دانههايي كه در طبقات ديگر ذكر نشدهاند؛ حيوانات زنده؛ ميوه و سبزيجات تازه؛ بذر؛ گياهان و گلهاي طبيعي؛ غذاي حيوانات؛ مالت (جو سبز خشك شده).
طبقه 32 – ماءالشعير؛ آبهاي معدني وگازدار و ساير نوشيديهاي غيرالكلي؛ آبميوه و شربتهاي ميوهاي؛ شربت و تركيبات مخصوص ساخت نوشابه.
طبقه 33 – ....
طبقه 34– تنباكو، لوازم تدخين؛ كبريت.
خدمات
طبقه 35 – تبليغات؛ مديريت تجاري؛ امور اداري تجارت؛ كارهاي دفتري و اداري.
طبقه 36 – بيمه؛ امور مالي؛ امور پولي؛ امور مربو به معاملات املاك و مستغلات.
طبقه 37 – ساختمانسازي؛ تعمير و بازسازي؛ خدمات نصب.
طبقه 38 – مخابرات از راه دور.
طبقه 39 – حمل و نقل؛ بستهبندي و نگهداري كالاها؛ تهيه مقدمات و ترتيب دادن مسافرتها.
طبقه 40 – بهسازي و عملآوري مواد.
طبقه 41 – آموزش و پروش؛ دورههاي كارآموزي وتعليمي؛ تفريح و سرگرمي؛ فعاليتهاي ورزشي و فرهنگي.
طبقه 42 – خدمات علمي و فناوري و تحقيق و پژوهش و طراحي در اين زمينه؛ خدمات تجزيه و تحليل و تحقيقات صنعتي؛ طراحي و توسعه نرمافزار و سخت افزارهاي رايانهاي.
طبقه 43 – خدمات عرضه اغذيه و نوشابه؛ تأمين مسكن و محل اقامت موقت.
طبقه 44 – خدمات پزشكي؛ خدمات بيطاري؛ مراقبتهاي بهداشتي؛ و زيبايي براي انسانها ياحيوانات؛ خدمات كشاورزي، باغداري و جنگلداري.
طبقه 45 – خدمات شخصي يا اجتماعي كه توسط ديگران براي رفع نيازهاي افراد ارائه ميشوند؛ خدمات امنيتي براي محافظت از افراد، اموال و داراييها؛ خدمات حقوق
بت علامت ونام تجاری،برند تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند ونام تجاری، علائم تجاری،نام تجاری، اسم تجاری،برند تجاری، علامت تجاری، علامت ونام تجاری، نشان تجاری، ثبت علامت تجاری، ثبت نام تجاری، ثبت برند ، ثبت علامت ونام تجاری، ثبت اسم تجاری، ثبت برند ،اظهارنامه ثبت علامت تجاری، سایت ثبت نام علامت ونام تجاری،
شما می توانید جهت هرگونه سوال و سرچ نام تجاری با تلفن 09123717913 تماس وبه صورت رایگان مشاوره بگیرید.
دفتر مرکزی تهران . بلوار اشرفی اصفهانی- روبروی مسجد امام رضا (ع) ساختمان پزشکان 110 ط3 واحد 12 - تلفن:
44474914 + 44474915 + 09123717913
email: sabt300@gmail.com